Olen lukenut Untinen-Auelin Luolakarhun klaanin. Tiedän että häneltä on myös ilmestynyt Hevosten laakso, Mammutin metsästäjät, Tasangon vaeltajat ja Luolien…

Kysytty

Olen lukenut Untinen-Auelin Luolakarhun klaanin. Tiedän että häneltä on myös ilmestynyt Hevosten laakso, Mammutin metsästäjät, Tasangon vaeltajat ja Luolien suojatit. Missä järjestyksessä luen kun haluan ns "oikean järjestyksen". Eivätkö ole jatko-osia Luolakarhun klaaniin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jean M. Untinen-Auelin Maan lapset -sarjan kirjat ovat ilmestyneet seuraavassa järjestyksessä:

1. Luolakarhun klaani (1981)
2. Hevosten laakso (1982)
3. Mammutin metsästäjät (1985)
4. Tasangon vaeltajat (1990)
5. Luolien suojatit (2002)