Olen lukenut tätä lastenkirjaa 80-luvun puolivälin tienoilla. Kirjassa lapsi/lapset perustavat puutarhaan pienen näyttämön ja esittävät siellä teatteri…

Kysytty

Olen lukenut tätä lastenkirjaa 80-luvun puolivälin tienoilla. Kirjassa lapsi/lapset perustavat puutarhaan pienen näyttämön ja esittävät siellä teatteri/balettiesityksen (?) pehmoleluilleen/eläimilleen (?). Mieleeni jäi kuvitus, joka on värikäs ja pikkutarkka, sisältäen paljon yksityiskohtia. Paljon ruusuja. Yhdessä pikkukuvassa tyttö sitoo jalkaansa balettitossuja. Kirjassa painottuu enemmän kuvat kuin teksti, tarina ei siis ole pitkä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Monika Laimburgerin kirja Leikitään teatteria, joka ilmestyi WSOY:n kustantamana v. 1980.