Olen lukenut Sergeanne Golonin Angelika kirjat, sekä Juliette Benzonin Catherine sarjan. Pidin molemmista valtavasti ja toivoisin löytäväni saman tyylistä…

Kysytty

Olen lukenut Sergeanne Golonin Angelika kirjat, sekä Juliette Benzonin Catherine sarjan.
Pidin molemmista valtavasti ja toivoisin löytäväni saman tyylistä luettavaa. Plussaa jos olisi kirjasarja, niin riittäisi hetkeksi luettavaa.

Täkäläisestä kirjastosta ei Benzonin muuta tuotantoa ollut saatavilla, muuten toki lukisin ne seuraavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muista Eepos-kirjastoista näkyi löytyvän Juliette Benzonin Marianne-sarjaa, jota voi tilata Seinäjoelle. Kirjaa kohden tulee kahden euron kuljetusmaksu. Alla on muita kirjailijoita, joiden sarjoja voisit kokeilla.

Jude Deveraux (Montgomery-saaga ja Ylämaan taika -sarja)

Diana Gabaldon (Matkantekijä-sarja ja Lordi John -sarja)

Winston Graham (Poldark-sarja)

Catherine Cookson (Mallen-sarja, Tilly Trotter -sarja sekä paljon yksittäisiä teoksia)

Milja Kaunisto

Kristiina Vuori