Olen lukenut kirjasarjaa nimeltä Maan Lapset. Onko sitä kirjasarjaa ilmestynyt suomessa kuudetta osaa? Vai onko kuudetta osaa edes kirjoitettu? Kiitos…

Kysytty

Olen lukenut kirjasarjaa nimeltä Maan Lapset. Onko sitä kirjasarjaa ilmestynyt suomessa kuudetta osaa? Vai onko kuudetta osaa edes kirjoitettu? Kiitos
etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasarjaa Maan lapset on tähän mennessä ilmestynyt viisi osaa, jotka kaikki on suomennettu. Viimeisin osa ilmestyi vuonna 2002.