Olen lukenut kauan sitten erään kirjan, mutta en muista sen nimeä enkä myöskään kirjailijaa. Muistan vain, että kirjan kansi on pinkki/punainen ja siinä oli …

Kysytty

Olen lukenut kauan sitten erään kirjan, mutta en muista sen nimeä enkä myöskään kirjailijaa. Muistan vain, että kirjan kansi on pinkki/punainen ja siinä oli
kuviollinen(?) hame. Sisällöstä muistan vain päähenkilön kaksi kaveria, jotka alkoivat punkkareiksi(?) ja itse päähenkilön, joka ompeli hameita, mutta päätyi roolipeliryhmän seuraan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä saattaisi olla Julie Halpernin Matkalla nörttiyden ytimeen.

Matkalla nörttiyden ytimeen | Kirjasampo.fi