Olen lukenut Jo Nesböt, Lee Childit, Lars Keplerit, John Verdonit, Karin Slaughterit, Henning Mankellit, Camilla Grebet, Camilla Läckbergit, Millennium-sarjan…

Kysytty

Olen lukenut Jo Nesböt, Lee Childit, Lars Keplerit, John Verdonit, Karin Slaughterit, Henning Mankellit, Camilla Grebet, Camilla Läckbergit, Millennium-sarjan.

Mitä hyviä/kelvollisia jännitys- dekkarikirjailijoita vielä olisi?

Vastaus

Vastattu

Kollegat kirjaston kahvihuoneessa suosittelivat esimerkiksi seuraavia kirjailijoita:

  • Kati Hiekkapelto
  • Anu Patrakka
  • Pascal Engman
  • Max Seeck
  • Anna Jansson
  • Anne Holt
  • Leena Lehtolainen
  • Niklas Natt och Dag
  • Sujata Massey
  • Donna Leon
  • Ann Cleeves
  • Elly Griffiths
  • Arnaldur Indriðason
  • Jens Lapidus
  • Karin Fossum

Lisää ideoita lukemiseen voi saada DekkariNetistä, esimerkiksi sivuston listaus eri dekkaripalkintojen saajista voisi olla avuksi:

http://dekkarinetti.tornio.fi/index.php?p=Dekkaripalkintoja