Olen lukenut internetistä eläintarhassa syntyneistä pandakolmosista, jotka ovat tietääkseni tiettävästi ensimmäiset pandakarhun kolmoset, jotka ovat täyttäneet…

Kysytty

Hei! Olen lukenut internetistä eläintarhassa syntyneistä pandakolmosista, jotka ovat tietääkseni tiettävästi ensimmäiset pandakarhun kolmoset, jotka ovat täyttäneet vuoden. Minua on jäänyt askarruttamaan niiden sukupuolet, koska en ole saanut siitä täysin varmaa tietoa. Ovatko ne 1 naaras ja 2 urosta, kuten oletan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiinassa 29.7.2014 syntyneet pandakolmoset ovat kysymyksessä esitetyn oletuksen mukaisesti naaras (Meng Meng) ja kaksi urosta (Shuai Shuai ja Ku Ku).