Olen lukenut, ettei Animorphs-sarjaan tullut suomennoksia vuonna 2008. Osaatteko sanoa tuleeko sarjan suomennoksia vielä tänä vuonna lisää (2009)?

Kysytty

Olen lukenut, ettei Animorphs-sarjaan tullut suomennoksia vuonna 2008. Osaatteko sanoa tuleeko sarjan suomennoksia vielä tänä vuonna lisää (2009)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katherine Applegaten Animorphs-sarjan osa 20 ilmestyi vuonna 2007. Sen jälkeen uusia osia ei ole julkaistu. Uusissa suomennoksista päättää sarjan julkaisija Tammi. Voit kysyä Tammesta jatkosuunnitelmista:

http://www.tammi.fi/sivut/3