Olen lukenut, että kirjasta Professori ja taloudenhoitaja on tehty filmi Professorin rakastettu yhtälö. Se on vuodelta 2006. Mistä osaisin sitä etsiä, kun…

Kysytty

Hei!
Olen lukenut, että kirjasta Professori ja taloudenhoitaja on tehty filmi Professorin rakastettu yhtälö. Se on vuodelta 2006.
Mistä osaisin sitä etsiä, kun googlaamalla en sitä löydä, kirjastoon soittamalla en sitä löydä. Osaisitteko te auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lie seuraava elokuva:

Hakase no aishita sûshiki (2006)

https://www.imdb.com/title/tt0498505/

Filmin englanninkielinen nimi on The Professor and His Beloved Equation joka suomennettuna vastaa kysymyksessä esitettyä nimeä.

Elokuvaa ei ollut etsityissä suomalaisissa kirjastoissa.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit