Olen lomaretkellä suomessa ja kuulin radiossa laulu. kenen laulu se in ja missä levyssä se on? Ref: Miisä osi kolme hyvä vinkiä miten elä Hygiene elämä…..

Kysytty

Olen lomaretkellä suomessa ja kuulin radiossa laulu. kenen laulu se in ja missä levyssä se on?

Ref: Miisä osi kolme hyvä vinkiä miten elä Hygiene elämä…..

Vastaus

Vastattu

Laulu on luultavasti "Kolme hyvää vinkkiä". Sen esittää yhtye Vesterinen Yhtyeineen. Levytys löytyy albumilta Meissä asuu elämä (2021).