Olen langaton viestintä yrityskäytössä- koulutuksessa ja tarvitsen harjoittelupaikkaa, onko teillä ehdottaa minulle sitä? Kyseessä on langattomat kannettavat…

Kysytty

Olen langaton viestintä yrityskäytössä- koulutuksessa ja tarvitsen harjoittelupaikkaa, onko teillä ehdottaa minulle sitä? Kyseessä on langattomat kannettavat ja siihen kytkettävät muut laitteet ja GSM langatonta verkkoa käyttäen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska kohdistit kysymyksesi Oulunsalon kunnankirjastolle, oletettavasti etsit langaton viestintä yrityskäytössä -koulutuksen harjoittelupaikkaa Oulun seudulta.

Lähiseudun kirjastoista Oulun kaupunginkirjastolla on käytössään langatonta viestintäteknologiaa. Lisätietoja aiheesta voi kysyä kirjastotoimen apulaisjohtaja Maija Sarasteelta, maija.saraste@ouka.fi tai 040-7037316.

Oulussa on myös useita yrityksiä, esimerkiksi Nokia jossa tehdään langattomaan viestintään liittyvää tuotekehittelyä. Yrityshakemistosta http://www.yritystele.fi/ voit hakea yrityksiä toimialoittain. Hakusanalla tietoliikenne ja rajaamalla kunnan nimellä rajaamalla, vaikkapa Oululla saat yhteystietoja alan yrityksiin.

Helsingin yliopiston ja Teknillisen korkeakoulun yhteinen tietotekniikan tutkimuslaitos http://www.hiit.fi/