Olen lainanut joskus vuosia sitten Sellon kirjastosta kirjan, joka kertoi tarinan Lapin noidasta tai shamaanista. Tekisi mieleni lukea tuo kirja uudelleen,…

Kysytty

Olen lainanut joskus vuosia sitten Sellon kirjastosta kirjan, joka kertoi tarinan Lapin noidasta tai shamaanista. Tekisi mieleni lukea tuo kirja uudelleen, mutta en muista kirjoittajaa enkä kirjan nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdottaisin näillä tiedoilla Paula Havasteen 2003 ilmestynyttä kirjaa Kymmenen onnen Anna. Toinen mahdollisuus saattaisi olla samana vuonna ilmestynyt Sirkka Shayan Luula.