Olen lähdössä reissuun ja etsin matkalukemista. Luen kirjoja aika harvoin koska en jaksa keskittyä pitkään yleensä, siksipä onkin aika harvassa kirjat jotka…

Kysytty

Moi! Olen lähdössä reissuun ja etsin matkalukemista. Luen kirjoja aika harvoin koska en jaksa keskittyä pitkään yleensä, siksipä onkin aika harvassa kirjat jotka minulle sopivat. Olisiko teillä antaa ehdotuksia? Pidän Torey Hayden-tyylisistä kirjoista, kaikki häneltä tulleet olen lukenut. Viime reissussa luin myös Dave Pelzerin Pimeän pojan sekä Emma Donoghuen Huoneen. Olen myös lukenut Nicci Frenchin tuotannon. Keskusteluja selasin netistä mutta niissäkin vain ehdotettiin tuota Pimeän poikaa ja Huonetta. Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, kokosin sinulle nämä kirjat Lionel Shriver: Poikani Kevin, Karin Mäkelä: Valkea voima, Waris Dirie: Aavikon kukka, Eunsun Kim: Pohjois-Korea, Sandra Kalniete: Tanssikengissä Siperiaan, Riikka Tanner: Käheä-ääninen tyttö, Ruben Gallego: Valkoista mustalla, Nojoud Ali: Nojoud. Toivottavasti näiden joukosta löytyy sopivia kirjoja. Kirjat odottavat sinua Kuopion pääkirjaston tietopalvelussa.

Lisää lukuvinkkejä on kirjalistana "Riipaisevia tositarinoita - tai melkein tosia" nettiosoitteessa https://kuopio.finna.fi/List/499536

Jotkut lukevat matkalla e-kirjoja eli sähköisiä kirjoja. Esimerkiksi Karin Mäkelän Valkea voima kuuluu tällä hetkellä Kuopion kaupunginkirjaston e-kirjakokoelmaan.