Olen lähdössä Lontooseen ja haluaisin tietää, miten pääsen tai millä junalla ja mistä asemalta pääsen Kentiin, tarkemmin sanottuna euroopan suurinpaan…

Kysytty

Olen lähdössä Lontooseen ja haluaisin tietää, miten pääsen tai millä junalla ja mistä asemalta pääsen Kentiin, tarkemmin sanottuna euroopan suurinpaan ostoskeskukseen Bluewateriin
Lähinnä juna aikataulua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavan linkin mukaan junalla pääsee Bluewater ostoskeskukseen ainakin seuraavilta asemilta: Charing Cross, Waterloo East, London Bridge sekä Canon Street asemilta. Junista jäädään poist Greenhithe asemalla. Asemalta matkaa jatketaan sukkulabussilla (Fastrack bussilla,linja/service B). Junat kulkevat viidentoista minuutin välein. Lippua ostettaessa on manittava, että matkan kohde on nimenomaan Bluewater, jolloin lipun hintaan sisältyy myös sukkulabussin hinta.
http://www.bluewater.co.uk/home/welcome/how-to-get-here/by-train