Olen lähdössä extempore matkalle, jossa käyn myös Sevillassa.Löytyykö teiltä matka/karttakirjaa kaupungista, en löytänyt hakupuolelta sellaista (esim. Otavan…

Kysytty

Olen lähdössä extempore matkalle, jossa käyn myös Sevillassa.Löytyykö teiltä matka/karttakirjaa kaupungista, en löytänyt hakupuolelta sellaista (esim. Otavan kirjat ovat käteviä). Lähden 25.10. joten aikaa ei ole kovin paljon jäljellä. Löysin yhden kirjan, joka näyttää palautuvan vasta 2.11. ja oli ehkä turhan paksu käsilaukkuun. Löytyykö apua ongelmaan? Terv. satunnainen matkailija

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WSOY:n vuonna 2009 julkaisema kirja "Sevilla & Andalusia : taskuopas & kartta" löytyy hyllystä melkein 20 kirjastosta, mm. Sellosta (hakulinkki http://luettelo.helmet.fi/record=b1907814~S9*fin). Todennäköisesti sama kirja englannin kielellä vuoden 2012 painoksena on yhtenä kappaleena hyllyssä (hakulinkki http://luettelo.helmet.fi/record=b2028655~S9*fin). Vanhempia englanninkielisiä on muitakin, mutta matkakirjoissa kannattaa yleensä tavoitella uusinta. Varaa näistä kahdesta niin ehdit hyvin saada ennen matkaa.

Heikki Poroila