Olen kysynyt monesta paikasta mutta vastausta en saa. Joten, mikähän sieni mahtaa olla kyseessä? Kuvassa näkyvä paneeli on lämmittämättömän ulkorakennuksen…

Kysytty

Hei!
Olen kysynyt monesta paikasta mutta vastausta en saa. Joten, mikähän sieni mahtaa olla kyseessä? Kuvassa näkyvä paneeli on lämmittämättömän ulkorakennuksen katon lappeesta, ulkoa. Katosta on tullut vesi läpi muutia vuosia sitten. Sieni vaikuttaa paikalliselta, mutta onko sitä todella?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti meiltä kirjastoistakaan ei löytynyt tietoa sienestä. Olisiko rakentaja.fi-sivuston Kysy, vastaamme -palvelusta apua sinulle?

https://www.rakentaja.fi/vastauspalvelu/piharakennukset/mita_kasvustoa_ulkorakennuksen_autotallissa_48146.htm