Olen kysellyt antikvaareilta 1940 luvulla lukemaani nuorisokirjaa "Wang King, tahtonsa herra", mutta kukaan ei ole sellaisesta kuullutkaan. Mahtaisiko täällä…

Kysytty

Olen kysellyt antikvaareilta 1940 luvulla lukemaani nuorisokirjaa
"Wang King, tahtonsa herra", mutta kukaan ei ole sellaisesta
kuullutkaan. Mahtaisiko täällä kukaan tietää?

Vastaus

Vastattu

Niilo Tahkolahden Wan-King, tahtonsa herra : poikien seikkailukertomus vuodelta 2007 ilmestyi Kansankirjan kustantamassa "Poikien sinisessä sarjassa" vuonna 1947.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=73&recCount=10&recPointer=3&bibId=414323&searchType=7

0 ääntä

Kommentit

Antikvaari nettisivustolla ainakin sitä on myytävänä.