Olen kuunnellut kappaleen jossa on sanoja.....i didn´wanna hurt you i am jus jealous man....niin että jos tiedät mikä se on oisi kiva...mä en saa päähäni sen…

Kysytty

Olen kuunnellut kappaleen jossa on sanoja.....i didn´wanna hurt you i am jus jealous man....niin että jos tiedät mikä se on oisi kiva...mä en saa päähäni sen esittäjää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen on säveltänyt ja sanoittanut John Lennon. Kappaleen nimi on "Jealous Guy".