Olen kuullut väitettävän, että Matti Vanhanen olisi toiminut Oulussa sijaitsevan Nuottasaaren koulun rehtorina. Pitääkö tämä paikkansa?

Kysytty

Olen kuullut väitettävän, että Matti Vanhanen olisi toiminut Oulussa sijaitsevan Nuottasaaren koulun rehtorina. Pitääkö tämä paikkansa?

Vastaus

Vastattu

Matti Vanhasen CV:ssä, joka löytyy Eduskunnan sivulta, ei tällaisesta ole mainintaa.

2 ääntä

Kommentit

Mitä jos kysyisitte Oulusta? Ensinnäkin sekä etu- että sukunimi ovat Suomessa yleisiä. Toiseksi, kansanedustajat valitsevat itse mitä töitä he luettelevat Eduskunnan sivuilla, etenkin lyhytkestoisia on voitu karsia. 1950-luvulla syntyneiden vaiheet eivät ole vielä painuneet historian hämärään tapahtumapaikkakunnilla.