Olen kuullut joskus vuosia sitten Eva Dahlgrenin esittämänä hitaan, kauniin kappaleen, jonka nimi muistaakseni oli Guldgrävers sång tjmv. Tuolla nimellä en…

Kysytty

Olen kuullut joskus vuosia sitten Eva Dahlgrenin esittämänä hitaan, kauniin kappaleen, jonka nimi muistaakseni oli Guldgrävers sång tjmv. Tuolla nimellä en sitä kuitenkaan ole nyt myöhemmin hänen tuotannostaan löytänyt. Mistähän kappaleesta voisi olla kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Guldgrävarsång, joka sisältyy vuonna 1984 ilmestyneelle levylle Ett fönster mot gatan. Lp-levy löytyy useiden kirjastojen valikoimista, joten saat sen ainakin tilaamalla käsiisi. Kappaleen voi myös kuunnella tai ostaa netin kautta.