Olen kuullut, että kirjastosta voisi lainata suksia. Kävelysauvoja olen itse nähnytkin, mutta pitääköhän tieto suksista paikkansa? Jos, niin missä kirjastossa…

Kysytty

Hei,
olen kuullut, että kirjastosta voisi lainata suksia. Kävelysauvoja olen itse nähnytkin, mutta pitääköhän tieto suksista paikkansa? Jos, niin missä kirjastossa lainaaminen mahdollisesti onnistuu?

Kiitokset vastauksesta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä suksia, monoja ja sauvoja saa lainattua Herttoniemen kirjastosta ja Roihuvuoren kirjastosta. Nuo esineet on jopa luetteloitu HelMet-hakuun, joten niiden saatavuuden voi tarkistaa osoitteesta http://www.helmet.fi etsimällä teoksen nimellä hakusanoilla ”sukset”, ”sauvat” ja ”monot”. Luokkana on tietysti 791.5 eli hiihto, ja onpa luokan yhteydessä annettu vielä urheiluvälineiden kokotietoja. Laina-aika on seitsemän vuorokautta, eikä liikuntavälineitä voi varata.

4 ääntä

Kommentit

näyttävät olevan lasten suksia ja monoja.