Otsikko
Olen kuullut, että kirjastoilla on semmoinen palvelumuoto, että he tuovat liikuntarajotteisille henkilöille kirjaston lainakirjoja kotiin, mikäli vammainen ei…

Kysytty

Olen kuullut, että kirjastoilla on semmoinen palvelumuoto, että he tuovat liikuntarajotteisille henkilöille kirjaston lainakirjoja kotiin, mikäli vammainen ei pysty itse niitä hakemaan ja palauttamaan. Onko tämä totta ja kuinka tähän pääsee mukaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja on tosiaankin mahdollista saada kirjaston kotipalvelusta kotiin. Kotipalvelua hoitaa Ritva Mälkiä
09/81657610 tai 09/816 57674
sähköposti ritva.malkia@espoo.fi

Kirjoja tuodaan noin kerran kuussa. Kotipalvelun hoitaja soittaa tilaukset yleensä kotiin. Palvelu on ilmaista.