Olen koittanut tuloksetta etsiä nuotitusta Olli Ahvenlahden sovitukselle tonttu-kappaleesta Vesa-Matti Loirin sydämeni joulun teen-albumilta. Olen soittanut…

Kysytty

Hei!

Olen koittanut tuloksetta etsiä nuotitusta Olli Ahvenlahden sovitukselle tonttu-kappaleesta Vesa-Matti Loirin sydämeni joulun teen-albumilta. Olen soittanut kyseistä nuotitusta joskus nuoruudessa ja se on jäänyt mieleen. Yksi sivu siitä on jäljellä, mutta muut ovat kadonneet. Nuottisivun alareunassa on merkintä "1978 Fazer Musiikki Oy, Espoo". Onkohan nämä nuotit mistään saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikokoelmassa Laula kanssamme : joulu on taas : 120 kaikkien aikojen joululaulua (1992; ISBN 951-757-237-9) on Tonttu-laulun sovittajaksi merkitty Olli Ahvenlahti. Myös alalaidan kustannustiedot täsmäävät: Fazer / 1978.

Laulukokoelmaa on Lapin kirjastojen kokoelmissa