Olen koittanut etsiä Facebookista sivua tai ryhmää, johon päivitettäisiin kuvia merestä usein. En etsi merenalaisia kuvia tai kuvia meren eläimistä, vaan…

Kysytty

Olen koittanut etsiä Facebookista sivua tai ryhmää, johon päivitettäisiin kuvia merestä usein. En etsi merenalaisia kuvia tai kuvia meren eläimistä, vaan merestä, miten se näkyy ulospäin, erilaisia merimaisemia. Pari olen löytänyt, mutta niitä on viimeksi päivitetty yli vuosi sitten. Voisitko vinkata minulle jotain tällaista sivua? Tai antaa jotain hyviä hakuvinkkejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen käyttämään myös muita sosiaalisen median kanavia, kuten esim. etsimään meriaheisia blogeja:
https://www.blogit.fi/tag/meri

Myös erilaisissa kuvapalveluissa, kuten instagramissa tai flickrissä voi tehdä hakuja meriaiheisista kuvista.