Olen kirjoittanut kirjan "Jumalan Poika-idioottimainen juttu-muistinmenetys" 190 sivua/60.000 sanaa ja etsin kirjalle kustannusta/omakustanne? Onko teillä…

Kysytty

Olen kirjoittanut kirjan "Jumalan Poika-idioottimainen juttu-muistinmenetys"
190 sivua/60.000 sanaa ja etsin kirjalle kustannusta/omakustanne?
Onko teillä tietoa omakustanne palveluista? esim.e-kirjana laaja myynti-verkosto ja kattava osaaminen e-kirja myyntimarkkinoilla ja kenelle eri omakustanne kustantamoille voisi kirjaa tarjota joka myisi ja markkinoi e-kirjaa omien myyntikanaviensa kautta?(hyvä sopimus ja osaaminen myyntimarkkinoilla)

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en ole kustannusalan asiantuntija. Omakustannetta julkaistaessa erilaisen julkaisupalveluiden vertaaminen jää omakustanteen tekijän harteille. Työkokemukseni perusteella voin kuitenkin sanoa, että esimerkiksi BoD-kustantamon tai Mediapinnan kautta julkaistut kirjat ja e-aineistot tavoittavat kirjastot hyvin.

Löytyisikö asiantuntemusta lukijoidemme joukosta?