Olen kirjoittamassa sosiaalipsykologiasta esseetä. Haluaisin kysyä mitkä ovat sosiaalipsykologian vuorovaikutusmallit?

Kysytty

Olen kirjoittamassa sosiaalipsykologiasta esseetä. Haluaisin kysyä mitkä ovat sosiaalipsykologian vuorovaikutusmallit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuorovaikutusta käsitellään mm. seuraavissa kirjoissa: Helkama, Klaus:
Johdatus sosiaalipsykologiaan (1998), Tiuraniemi, Juhani: Yksilö, ryhmä, organisaatio (1993), Lahikainen, Anja Riitta: Sosiaalipsykologian perusteet (1996), Eskola, Antti: Vuorovaikutus, muutos, merkitys (4. p. 1996), Eskola, Antti:Sosiaalipsykologia (1972).

Näitä ja muita asiaa käsitteleviä kirjoja löydät kirjastosi tietokannasta yhdistämällä asiasanan sosiaalinen vuorovaikutus tai vuorovaikutus
asiasanaan sosiaalipsykologia. Myös pelkästään sosiaalipsykologia-asiasanalla hakiessa saa tulokseksi hyviä viitteitä.