Olen kirjautumassa suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakkaaksi mutta syntymäaika kohdassa on ongelmia, kun kirjoitan syntymäaikani 26.12.1987 lukee punaisella…

Kysytty

Olen kirjautumassa suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakkaaksi mutta syntymäaika kohdassa on ongelmia, kun kirjoitan syntymäaikani 26.12.1987 lukee punaisella että tarkista syntymäaika ?
kirjoitinko sen väärin jotenkin vai mikä vika siinä on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Huomasitko, että syntymäaika merkataan alasvetovalikkoa käyttämällä.
Tarkistin asian Suomalaisen kirjakaupan sivuilta. Kokeilepa uudestaan.