Olen kiinnostunut uusimmasta latinalaisamerikkalaisesta kirjallisuudesta. Seurasin sitä aikanaan, mutta nyt olen pudonnut kärryiltä. Mitä mielenkiintoista…

Kysytty

Hei

olen kiinnostunut uusimmasta latinalaisamerikkalaisesta kirjallisuudesta. Seurasin sitä aikanaan, mutta nyt olen pudonnut kärryiltä. Mitä mielenkiintoista sieltä päin on viime aikoina suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun seutukirjaston sivuilta löytyy kattava luettelo suomennetusta Latinalaisen Amerikan kaunokirjallisuudesta. Siitä löytyvät sekä vanhat että uudet tuttavuudet. Osoite on http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-kirjasto/kokoelmatjatiedonha….