Olen kiinnostunut teatterin oppilaitosten opinnäytetöistä tuotantotapoihin liittyen. Onko oppilaitoksilla yleensä jokin kattava luettelo opinnäytetöistään, vai…

Kysytty

Olen kiinnostunut teatterin oppilaitosten opinnäytetöistä tuotantotapoihin liittyen. Onko oppilaitoksilla yleensä jokin kattava luettelo opinnäytetöistään, vai kuinka voin alkaa etsimään teatterin tuotannon tutkimuksia ja opinnäytetöitä?

Vastaus

Vastattu

Voisit aluksi kokeilla Finna-hakua. Tarkennettuun hakuun sanat teatteri ja tuotantomuodot sekä rajaus opinnaytteisiin tu tulokseksi noin 80 työtä. Finna.fi

esim. Vilpponen, Hanne: Jotta Jämsän Sirkkakin ymmärtää: diskurssianalyyttinen tutkimus suomalaisen drag-taiteen markkinoinnistaNäytä tarkat tiedot

Ylempi AMK-opinnäytetyö sekä Hattunen, Heidi: Tuottajajäsenen rooli taideosuuskunnassa : case Taideosuuskunta Suin päinNäytä tarkat tiedot

AMK-opinnäytetyö.

Kun löydät sopivia töitä, voi niiden lähdeluetteloista löytyä lisää materiaalia samantapaisista aiheista.

Kannattaa kokeilla myös laitosten omia kirjastoja.