Olen kiinnostunut äänikirjojen lukemisesta? Olin Yleisradiossa toimittajana radion puolella.. Olen nyt eläkkeellä ja aikaa olisi.

Kysytty

Olen kiinnostunut äänikirjojen lukemisesta?
Olin Yleisradiossa toimittajana radion puolella..
Olen nyt eläkkeellä ja aikaa olisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ette tarvitse kuin kirjastokortin numeron ja siihen liitetyn pin-koodin. Kirjojen kuuntelu onnistuu suoraan selaimessa jos nettiyhteys on käytettävissä. Muuten tarvitsette  lukuohjelman, jonka voitte ladata laitteeseenne sovelluskaupasta. Ohjeet löytyvät tuolta .  E-äänikirjojen laina-aika on kaksi viikkoa. Ne palautuvat automaattisesti, joten palauttamisesta ei tarvitse huolehtia. Niitä voi myös varata. Perinteisiä cd-äänikirjoja on taas sitten ihan normaalisti lainattavissa kunhan kirjastot taas avaavat ovensa.

0 ääntä

Kommentit

Johan on neuvot Kouvolassa. Kysyjä on radiosta eläkkeelle jäänyt, tottunut puhumaan mikrofoniin, haluaisi käyttää vapautunutta aikaa lukemalla äänikirjoja. Kirjasto kehottaa häntä pitäytymään äänikirjojen kuuntelussa: Kirjojen kuuntelu onnistuu...

Samanlainen kysymys aikaisemmin oli saanut pirkanmaalaisesta kirjastosta tyystin toisen vastauksen.

"Olen kiinnostunut äänikirjojen lukemisesta. Mihin voin ottaa yhteyttä ..."

Vastattu 23.8.2006 Päivitetty 30.1.2019
Äänikirjoja Suomessa julkaisee esim. ... Yhteystiedot löytyvät ...
Vastaaja Kangasala

https://www.kirjastot.fi/kysy/olen-kiinnostunut-aanikirjojen-lukemisest…