Olen kahdesti yrittänyt kuunnella e-kirjaa puhelimellani (Samsungin uudehko älypuhelin) elibin (eli ruotsiksi) kautta. Kirjat lähtevät pyörimään, mutta ääni…

Kysytty

Olen kahdesti yrittänyt kuunnella e-kirjaa puhelimellani (Samsungin uudehko älypuhelin) elibin (eli ruotsiksi) kautta.
Kirjat lähtevät pyörimään, mutta ääni katkeaa välillä lauseen, joskus muutaman sivun jälkeen. Kuuntelu jää ilmeisesti (puhelimen näytöllä näkyvän logon perusteella) pyörimään jonnekin taka-alalle, mutta mitään ei kuulu. Joskus olen saanut kirjat uudestaan pyörimään - mutta lukijan ääni häviää taas hyvin lyhyen pätkän jälkeen. Mistä tämä voi johtua? Puhelimestani? Puhelinverkosta? Elisa Kirja -äänikirjat toimivat moitteettomasti samassa puhelimessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En osaa suoraan sanoa mistä ongelma johtuu, mutta tiedämme että Android puhelimien kanssa on ollut ongelmia. Tässä alla Elibin ohje Adroid puhelimille ellei se ole jo tuttu.

Hur lyssnar jag på ljudböcker på min Android?

1. För att kunna lyssna på bibliotekets ljudböcker i din Android behöver du först installera appen Elib Ljudbokspelare, som du hittar i Google Play.

2. Efter att du lånat boken, gå till "Mina sidor" och klicka på "Lyssna" för den bok du vill lyssna på.

3. Appen Elib Ljudbokspelare öppnas. Uppspelningen startar automatiskt från början och spelar tills boken är slut eller tills du pausar eller stänger fönstret.

4. När du ska fortsätta lyssna på ljudboken, logga in på "Mina sidor" igen. De ljudböcker du har lånat de senaste 28 dagarna visas på sidan. Klicka på "Lyssna" för den bok du vill fortsätta att lyssna på, så öppnas Elib Ljudbokspelare. Spelaren kommer ihåg hur långt du kom senast och fortsätter från den tidpunkten i boken. När du ska fortsätta lyssna på ljudboken, logga in på "Mina sidor" igen.

1 ääntä

Kommentit

Minä kuuntelin Iphonella (5c) suoraan selaimella. Joka kerta kirjautuessani takaisin sivustolle, alkoi kirja alusta. Piti siis painaa mieleeni, missä kohtaa kirjaa olin. Välillä "lukua" vaihtaessa ei jatkaminen onnistunutkaan ilman selaimen päivittämistä/kokonaan sulkemista ja uudelleen kirjautumista.