Olen kadottanut runon Mikä mies.

Kysytty

Hei. Olen kadottanut runon Mikä mies. Se on kirjoitettu vastasyntyneelle pojalle ylpeydellä.
.. Koko osastolla ei ollut ketään sinun kaltaistasi. Hoitajien hämmästyneet katseet kertoivat Mikä mies. Löytyisikö tätä runoa kokonaisena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi runo on Anna-Mari Kaskisen runo Mikä mies!, jonka voit lukea Anna-Mari Kaskisen kootuista runoista Minä en sinua unohda (2001 ja 2007, Kirjapaja).

Runokokoelma löytyy oman verkkokirjastosi kokoelmista.