Olen julkaissut omakustannekirjan e-kirjana google booksissa. Saisiko sen jotenkin kirjastojen e-kirja -tietokantoihin yleisesti lainattavaksi?

Kysytty

Olen julkaissut omakustannekirjan e-kirjana google booksissa. Saisiko sen jotenkin kirjastojen e-kirja -tietokantoihin yleisesti lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä Ellibs Oy:öön, joka on e-kirjojen myyntiin, markkinointiin ja teknologiaan erikoistunut yritys. Sen kautta kirjastot voivat hankkia e-kirjoja kokoelmiinsa:

https://www.ellibs.com/fi/palvelut