Olen julkaissut 2 e-kirjaa omatoimisesti Smashwordsin kautta. Ne ovat nimiltään 'Tochwyatis - a fantasy novel' ja 'Mixed Nuggets - Fantasy, science fiction and…

Kysytty

Olen julkaissut 2 e-kirjaa omatoimisesti Smashwordsin kautta. Ne ovat nimiltään 'Tochwyatis - a fantasy novel' ja 'Mixed Nuggets - Fantasy, science fiction and mainstream stories', joten kieli ja aihepiiri käyvät ilmi nimistä. Tarjoaisin mielelläni nämä ilmaisiksi kaikille Suomen kirjastoille jos kiinnostusta löytyy. Löytyykö?

Tochwyatisista on tullut yksi aika perusteellinen ja jopa yllättävän myönteinen kritiikki, joka löytyy mm. Smashwordsin ja Amazonin sivuilta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä kirjastot tarjoavat sähkökirjoja Ellibs- ja Overdrive -palvelujen kautta. Kirjastoilla ei ole omaa julkaisukanavaa. Voit ottaa yhteyttä suomalaiseen Ellibs-palveluun osoitteella ellibs@ellibs.com ja kysyä, kuinka saat kirjasi heidän palveluunsa, josta kirjastot voivat hankkia ne kokoelmiinsa. Ellibsissä voi hinnoitella kirjansa myös ilmaisiksi.