Olen jostain kuullut, että vanhoja puhelinluetteloita ei pitäisi heittää tavalliseen paperinkeräykseen. Onko oikein?

Kysytty

Olen jostain kuullut, että vanhoja puhelinluetteloita ei pitäisi heittää tavalliseen paperinkeräykseen. Onko oikein?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YTV:n verkkosivuilla http://www.ytv.fi kerrotaan, että käytöstä poistettavat puhelinluettelot saa laittaa asuinkiinteistöjen paperinkeräysastioihin tai viedä kotikeräyspaperin yleisiin keräyspisteisiin. Luetteloista valmistetaan paperitehtailla uutta sanomalehti- ja luettelopaperia.