Olen joskus nähnyt oppikirjan erilaisille oppijoille excelin käytöstä. Nyt haluaisin löytää sen kirjan. Onkohan sitä Mikkelin kirjastossa? Kiitos.

Kysytty

Olen joskus nähnyt oppikirjan erilaisille oppijoille excelin käytöstä. Nyt haluaisin löytää sen kirjan.
Onkohan sitä Mikkelin kirjastossa?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin kaupunginkirjastosta löytyy tämä selkokielinen kirja Excelistä:

Sainio, Ari
Microsoft Excel : taulukkolaskentaa selkokielellä / [alkuperäinen käsikirjoitus: Petri Ilmonen] ; [mukautus selkokielelle: Ari Sainio] ; [... piirrokset: Pekka Rahkonen]. - [Helsinki] : Kehitysvammaliitto, oppimateriaalikeskus Opike, [2003] (Tampere : Tammer-paino). - 136 s. : kuv. ; 21 x 29 cm. - (Tikas-sarja) (Opike-sarja)
Selkokirja
ISBN 951-580-368-3 (rengaskirja)
atk-ohjelmat : Excel ; taulukkolaskenta

Kirja on pääkirjastossa selkokirjahyllyssä luokassa 51.5.