Olen joskus lukenut kirjan, jossa on mielestäni jonkinlainen näkijä/ennustaja joka pelkää lepakoita, koska hänen veljensä(?) on laittanut lepakon hänen…

Kysytty

Hei!

Olen joskus lukenut kirjan, jossa on mielestäni jonkinlainen näkijä/ennustaja joka pelkää lepakoita, koska hänen veljensä(?) on laittanut lepakon hänen vaginaansa tms. Mikä kirja mahtaa olla kyseessä mikäli näin pienestä saa kiinni?

Kiitos jo etukäteen vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on epäilemättä Dean Koontzin teos nimeltä Näkijä. Kirja on ilmestynyt vuonna 1977 ja käännetty suomeksi vuonna 1995. Teoksen saatavuuden Vaski-kirjastoista näet täältä:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.272963