Olen jonottanut tätä kirjaa jo puoli vuotta. Yksi kappale on jonka eräpäiivä oli kaksi vuotta sitten. Jossakin mättää. Onko kirjaa olemassa? Tekijä Wilkerson…

Kysytty

Olen jonottanut tätä kirjaa jo puoli vuotta. Yksi kappale on jonka eräpäiivä oli kaksi vuotta sitten. Jossakin mättää. Onko kirjaa olemassa?
Tekijä
Wilkerson, David
Teoksen nimi
Näky / David Wilkerson ; [ .. suomentanut Pirjo Viitaniemi]
Julkaisutiedot
[Hämeenlinna] : Päivä, 2001
Painos
5. painos
Kontrollinumero
951622914X
ISBN
951622914X nidottu

Vastaus

Vastattu

Kahden vuoden takainen eräpäivä teoksen kohdalla tarkoittaa käytännössä sitä, että teosta ei ole palautettu, ja se on perinnässä. Teos on kuitenkin varaajille näkyvissä, koska se saatetaan (teoreettisesti) vielä palauttaa, tai sitä ei ole vaihtoehtoisesti korvattu.

Ennuste teoksen Näky saamisesta ei siis ole hyvä, ja kannattaisikin kenties harkita Näky nyt -teoksen varaamista.

Wilkerson: Näky. 5. painos. https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1588320
Wilkerson: Näky nyt. 6. tarkistettu ja laajennettu painos. https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1679266