Olen jo useamman vuoden miettinyt, että mikähän mahtoi olla kirjan nimi, joka oli iso osa lapsuutta. Muistan kirjan todella hatarasti, mutta se siis oli lasten…

Kysytty

Hei! Olen jo useamman vuoden miettinyt, että mikähän mahtoi olla kirjan nimi, joka oli iso osa lapsuutta. Muistan kirjan todella hatarasti, mutta se siis oli lasten kirja, jossa käsiteltiin erilaisuutta. Tarinassa erinäköiset, kokoiset ja pituiset lapset jonottivat peilitaloon ja olikohan niin, että jossain kohtaa muuttuivat ns. ”normaaleiksi”. Todella huonot eväät kirjan tunnistamiseen, mutta peilitalo/-sali ja erinäköisiä ihmisiä/lapsia (saattoi olla vaikka todella pitkä kaula tms.)

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut etsimääsi kirjaa. Toivottavasti joku kysymyksen lukijoista tunnistaa sen. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mistähän kysyjä nyt löytää vastauksen?
Äh, harmittaa vähän kun kirjastonhoitaja ei pystynyt vastaamaan...