Voinko ostaa tai kopioida kirjaston PC-pelin?

Kysytty

Olen jo pitkään lainannut peliä nimeltä apsoluutinen pönkki sitä ei voi ostaa enään mistään ja minä ja mun äiti tykkäämme siitä niin paljon. onko madolista jos teillä on niitä useampi voisitte lahjoittaa yhden minulle ja jo ei voisitteko poltaa sen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti meillä on peliä vain muutama kappale eli emme ole hakukkaita poistamaan niitä.

Myyntiä varten emme koskaan poista aineistoa, vaan syynä on huono kunto tai kysynnän vähyys.

Emme myöskään voi tehdä kopiota pelistä, sillä peli on tekijänoikeuslain suojaama.

Pelin uusinta painosta voisi kysellä kustantajalta Gammafon Multimedia https://www.mobygames.com/company/gammafon-multimedia-ab

moby@mobygames.com

Kysely kannattaa tehdä englanniksi.