Luin hetki sitten Nelli Hietalan kirjan Miia Martiskaisen kärsimysviikko. Nyt olisin vailla jotain samantapaista kirjaa.

Kysytty

Hei. Olen jo aiemmin kysynyt täältä kirjavinkkiä, ja se osottautui hyväksi, sillä löysin tämän avulla todella hyvä kirjasarja. Luin hetki sitten Nelli Hietalan uuden kirjan Miia Martiskaisen kärsimysviikko. Se oli todella hyvä ja nyt olisin vailla jotain samantapaista kirjaa. Kirja siis voisi kertoa lukiolaisen ikäisestä tytöstä ja seurustelusta. Tykkään enemmän lukea suomalaisten kirjailijoiden kirjoja mutta kyllä käännetytkin kirjat menevät. Osaisiko joku suositella minulle tuon tapaista kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukioikäisistä nuorista on näköjään kirjoitettu melko vähän viime vuosina. Tässä muutama ehdotus seuraavaksi lukuhetkeksi:

Annukka Salaman Käärmeenlumooja tutustuttaa faunoideihin ja heidän hieman hankalaankin elämäänsä. Mukana myös romantiikkaa....

Zoe Suggin Girl online on romanttinen komedia Notting Hillin hengessä. Blogaaja rakastuu...

Eppu ja Anja Nuotion Vnela T:n se ainoa oikea on abivuoden kolmiodraamaa. Onko tuttu poikaystävä vaiko vieras vaihto-oppilas se ainoa oikea...

Salla Simukan Jäljellä : Toisaalla sijoittuu lähitulevaisuuteen. Pelastatko sen jota rakastat vai rakastatko sitä jonka pelastat vai haluaako hän pelastua ollenkaan...

Lisää lukemista voit löytää myös Sivupiiristä http://www.kirjasampo.fi/fi/sivupiiri

Ehkäpä innostut jopa mukaan vinkkaamaan kirjoja muille.

0 ääntä

Kommentit

Hietalan Miia Martikaiselle on vasta ilmestynyt myös jatko-osa: Kenen joukoissa seisot, Miia Martikainen?