Olen hukannut kirjastokorttini, miten saan uuden?

Kysytty

Olen hukannut kirjastokorttini, miten saan uuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kortti on kadonnut muualle kuin kotiin, sinun kannattaa heti soittaa johonkin Helmet kirjastoon ja ilmoittaa se kadonneeksi.

Silloin korttisi lukitaan, eikä kukaan voi väärinkäyttää sitä.

Uuden kortin saat haettua mistä tahansa Helmet-kirjastosta. (Helsinki, Kauniainen, Espoo ja Vantaa)

Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus (henkilökortti, ajokortti tai passi) ja mene kirjaston henkilökunnan puheille.

He tekevät uuden kortin odottaessasi.

Uusi kortti maksaa aikuiselle 3€ ja alle 18 vuotiaalle 2€.