Otsikko
Olen hieman epätietoinen tästä lainauksen viitteestä. Kun on kyse laulun yhdestä säkeestä jonka lauloi Irwin, mutta kun tekstistä ei suoraan tuntemattomalle…

Kysytty

Olen hieman epätietoinen tästä lainauksen viitteestä. Kun on kyse laulun yhdestä säkeestä jonka lauloi Irwin, mutta kun tekstistä ei suoraan tuntemattomalle selviä, että kyseessä on laulun sanat ja ne on kirjoittanut Veksi Salmi, niin kumpaa tässä suositeltaisiin referenssiksi?

- Vain elämää, ei sen enempää
On kaikki tää, koita ymmärtää
Vain elämää, ei sen enempää
Näin kesä tää nyt jo taakse jää -

Irwin Goodman 1943 - 91

Vastaus

Vastattu

Laittaisin Irwin Goodmanin lisäksi myös Vexi Salmen (nimimerkillä Emil von Retee) viitteeseen.