Olen hankkimassa lukulaitetta ja mielessä on merkki nimeltä Kobo (mallia en tiedä vielä). Voinko lukea sillä Helsingin kirjastosta lainattavia e-kirjoja?

Kysytty

Olen hankkimassa lukulaitetta ja mielessä on merkki nimeltä Kobo (mallia en tiedä vielä). Voinko lukea sillä Helsingin kirjastosta lainattavia e-kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kobolla pystyy lukemaan e-kirjojamme. Ainoa laite, jolla niitä tällä hetkellä ei pysty lukemaan, on Kindle.