Olen etsinyt yhtä merkittävää kirjaa lapsuudestani. Uskon, että kirja on tehty 1980-luvulla ( tai 90-luvulla). Kirja on lastenkirja ja siinä seikkailee hiiri,…

Kysytty

Hei,

Olen etsinyt yhtä merkittävää kirjaa lapsuudestani. Uskon, että kirja on tehty 1980-luvulla ( tai 90-luvulla). Kirja on lastenkirja ja siinä seikkailee hiiri, joka asuu rullaluistimen sisällä. Mikähän kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä taitaa olla John Vernon Lordin lastenkirja Rullaluistin karkuteillä (1973). Saatavuustiedot on täällä:  https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=rullaluistin+karkuteill%C3%A4&type=AllFields

E-kirjana en teosta valitettavasti löytänyt, eli pitänee odottaa kunnes kirjastot taas aukeavat.