Olen etsinyt sarjamurhaajista käsitteleviä tositarinoita joka paikasta mutta mitään ei löydy mistään.olisin tosi kiitollinen jos voisitte auttaa!!????

Kysytty

olen etsinyt sarjamurhaajista käsitteleviä tositarinoita joka paikasta mutta mitään ei löydy mistään.olisin tosi kiitollinen jos voisitte auttaa!!????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsen tässä muutamia:Harrison,Shirley:Viiltäjä-Jackin päiväkirja(muistelma-luokassa 990, löytyy mm. Töölön kirjastosta ja Laajasalosta hyllystä p.31085025 Töölö ja p. 31085084 Laajasalo, voit soittaa ja pyytää lähimpään kirjastoosi.
Hannes Markkulalta on ilmestynyt Suomalainen murha,myös tositarinoita.
Pohjolan Poliisi kertoo-sarja(vuosittain ilmestyvä) löytyy muutamista kirjastoista.
Kannattaa itse katsoa myös kirjaston päätteeltä,kun seuraavan kerran käyt kirjastossa.