Olen etsinyt Raision kirjastosta jos jostakin Metsäpirtin vaakunan kuvaa ja tuloksetta. Olisiko tiellä vinkkiä mistä sen voisi löytää? Olisin erittäin…

Kysytty

Olen etsinyt Raision kirjastosta jos jostakin Metsäpirtin vaakunan kuvaa ja tuloksetta. Olisiko tiellä vinkkiä mistä sen voisi löytää?
Olisin erittäin kiitollinen vaakunan kuvasta tai tiedosta mistä sen löytäisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehdessä Suvannon seutu, numerossa 7/1992 on artikkeli Metsäpirtille vaakuna. Siinä on mustavalkoinen kuva vaakunasta, mutta tekstissä on kerrottu tarkemmin väreistä ja niiden symboliikasta. Voimme lähettää kopion artikkelista, jos saamme yhteystietosi.