Olen etsinyt pojalleni Gunilla Volde:n kirjoittamaa Teemu-ja Sanna kirja sarjaa. Kustantajalta on painokset lopussa. Onko teillä poistettavien listalla ko…

Kysytty

Olen etsinyt pojalleni Gunilla Volde:n kirjoittamaa Teemu-ja Sanna kirja sarjaa. Kustantajalta on painokset lopussa.
Onko teillä poistettavien listalla ko. Teemu tai Sanna kirjoja?
Olisin kiinostunut ostamaan niitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pääkaupunkiseudun kirjastoilla ei ole olemassa yhteistä poistettavien kirjojen listaa. Lastenkirjojen kysyntä on suurta ja kirjat poistetaan usein vasta siinä vaiheessa, kun ne ovat täysin loppuunkuluneita. Sellaiset kirjat, joista uusia painoksia ei ole otettu, pidetään mielellään kokoelmissa mahdollisimman pitkään.

Oletko kysynyt antikvariaateista? Helsigissä Antikvaarinen Kirjakauppa Johannes Yrjönkadulla myy myös lastenkirjoja. Yrjönkatu 1, 00120 Helsinki. Puh. (09) 605 675.