Olen etsinyt pakinaa, jossa kaksi miestä tapaa kadunkulmassa ja alkaa vertailla savukkeiden makua polttaen askikaupalla ja lopulta filtteritkin kunnes…

Kysytty

Olen etsinyt pakinaa, jossa kaksi miestä tapaa kadunkulmassa ja alkaa vertailla savukkeiden makua polttaen askikaupalla ja lopulta filtteritkin kunnes myrkytyksen kourissa kuljetetaan ensiapuun. Ei tunnu löytyvän Ollin pakinoista, kenen mahtaisi olla? Luin sen noin vuonna 1975 joten ainakaan sitä uudempi ei voi olla. On kyllä mahdollista, että pakina on julkaistu Avussa tai Seurassa, jolloin sitä ei varmaan helpolla löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti pakinaa ei löytynyt. Kysymys välitettiin kirjastolaisille valtakunnallisen tietolistan välityksellä, mutta tätäkään kautta pakinaa ei paikallistettu. Tunnistaisiko joku palvelumme lukija tämän pakinan ja kommentoisi?