Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa Flavius Josefuksen kirjoja, etenkin Juutalaissodat (tai jotakin sinnepäin), mutta turhaan. Mistäpä löytäisin????

Kysytty

Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa Flavius Josefuksen kirjoja, etenkin Juutalaissodat (tai jotakin sinnepäin), mutta turhaan. Mistäpä löytäisin????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Flavius Josefuksen Juutalaissotia ei liene suomennettu, mutta esim. Helsingin yliopiston pääkirjastosta
kirjaa löytyy useammalla kielellä (ainakin englanti, saksa, ranska, italia). Kirjaston tietokannassa
tekijän nimi on muodossa Iosephus Flavi.
Aihetta on suomeksi käsitellyt ainakin Pauli Huuhtanen mm. kirjassaan Juutalaissota 66-74 jKr, jossa
Josefusta on käytetty lähteenä.

1 ääntä

Kommentit

Flavius Josephuksen Juutalaissodan historia löytyy suomenkielisenä, ainakin joistain kirjastoista, mm. Jyväskylästä.